ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۵۷۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان-خیابان امام خمینی - فلکه دانشگاه صنعتی - کیلومتر ۷ جاده محمود آباد
  • درباره ما : شركت آرد اطلس اصفهان اولین کارخانه والسی در استان اصفهان بوده است که فعالیت تولید آرد را از سال ۱۳۳۳ شروع نمود و بیش از شش دهه در خدمت صنعت آرد کشور حضور داشته است . کارخانه آرد اطلس با سابقه طولانی در صنعت آرد تا سال ۷۹ با خطوط سابق خود فعالیت می‌کرد اما خطوط جدید این شرکت مرداد سال ۸۴ با جابجایی کارخانه و جایگزینی و نصب تکنولوژی بولر سوئیس به بهره‌برداری رسید. ظرفیت فعلی این ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت آرد اطلس اصفهان اولین کارخانه والسی در استان اصفهان بوده است که فعالیت تولید آرد را از سال ۱۳۳۳ شروع نمود و بیش از شش دهه در خدمت صنعت آرد کشور حضور داشته است .

    کارخانه آرد اطلس با سابقه طولانی در صنعت آرد تا سال ۷۹ با خطوط سابق خود فعالیت می‌کرد اما خطوط جدید این شرکت مرداد سال ۸۴ با جابجایی کارخانه و جایگزینی و نصب تکنولوژی بولر سوئیس به بهره‌برداری رسید. ظرفیت فعلی این کارخانه در ۲ خط تولید ۳۰۰ تن حدود ۶۰۰ تن در روز می‌باشد و از لحاظ سیستم بوجاری، ذخیره‌سازی و تولید تمام دیاگرام آن بر اساس طراحی بولر می‌باشد. سیلوهای ذخیره گندم از جنس گالوانیزه ، ساخت شرکت وستیل کانادا با برخورداری از امکانات هوادهی ، کنترل دما ، امکان نگهداری انواع مختلف گندم و اختلاط آنها جهت تولید انواع آرد در شرایط بهداشتی و کنترل شده با بهترین کیفیت را فراهم می نماید . این کارخانه با تولید انواع آرد طبق استانداردهای ملی روز دنیا امکان عرضه محصولات خود به بازارهای جهانی را فراهم کرده است.

    بستن
گواهی نامه ها
جوایز و افتخارات
محصولات
آرد بربری غنی شده
سبوس گندم
آرد کامل
آرد نول
آرد ماکارونی
آرد سنگک
آرد ستاره
آرد تافتون و لواش غنی شده