ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۴۲۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خيابان دكتر بهشتي-خيابان دكتر مفتح-كوچه ۱۲ -پلاك ۱
  • درباره ما : کارخانجات ايران مرينوس در سال ۱۳۴۶ با هدف توليد منسوجات پشمي و فاستوني در شهرستان قم و ابتدائا" با نام شرکت سهامي خاص پشمبافي ايران تاسيس گرديد و در سال ۱۳۴۹ به بهره برداري اوليه رسيده و در سال ۱۳۵۱ به صورت کامل مورد بهره برداري قرار گرفت. در سال ۱۳۵۳ نام شرکت به پشمبافي ايران مرينوس تغيير يافت و در سال ۱۳۵۴ به شرکت سهامي عام تبديل شد و در سال ۱۳۷ نهايتا" به نام کارخانجات ايران مرينوس تغ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کارخانجات ايران مرينوس در سال ۱۳۴۶ با هدف توليد منسوجات پشمي و فاستوني در شهرستان قم و ابتدائا" با نام شرکت سهامي خاص پشمبافي ايران تاسيس گرديد و در سال ۱۳۴۹ به بهره برداري اوليه رسيده و در سال ۱۳۵۱ به صورت کامل مورد بهره برداري قرار گرفت. در سال ۱۳۵۳ نام شرکت به پشمبافي ايران مرينوس تغيير يافت و در سال ۱۳۵۴ به شرکت سهامي عام تبديل شد و در سال ۱۳۷ نهايتا" به نام کارخانجات ايران مرينوس تغيير کرد.
    شرکت در بهمن ماه ۱۳۵۶ در سازمان بورس اوراق بهادار تهران پذيرفته شده و نام آن از اين سال در تابلو بورس درج شده است.
    اين کارخانجات با دارا بودن خطوط کامل توليدي ، شامل ريسندگي، مقدمات بافندگي، بافندگي، رفوگري، رنگرزي و تکميل در واحد شماره ۱ (شهر قم) و نيز مقدمات بافندگي، بافندگي، رنگرزي و تکميل در واحد شماره ۲ (شهرک صنعتي شکوهيه قم) يکي از کاملترين خطوط توليد منسوجات کشور مي باشد.
    قدمت توليد کالاي مرغوب در ايران مرينوس همراه با دانش فني پر سابقه و نيز ماشين آلات بروز آوري شده موجبات آن را فراهم نموده است که اين شرکت جزو قويترين و خوش نامترين توليد کنندگان فاستوني ايران باشد.
    اخذ انواع گواهينامه هاي تضمين کيفيت و مديريت کيفيت ، استانداردهاي تشويقي ، لوح هاي تقدير فراوان در حمايت از حقوق مصرف کنندگان و نظاير اينها همه و همه نمونه هايي از عملکرد پويا و تعالي جوي شرکت ايران مرينوس بوده است.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
پارچه فاستوني
فاستوني ساده ذخيم
مانتو زنانه
کت اسپرت