ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۳۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-میدان رسالت-میدان الغدیر- بلوار دلاوران-آزادگان جنوبی- کوچه پوازی-پلاک ۹۳
  • درباره ما : مرکز پخش پیمان در سال ۱۳۷۵ در شرق استان تهران تاسیس و به عنوان یکی از واحدهای پخش فرآورده های گوشتی و لبنی فعالیت خود را آغاز نمود. این واحد در بهار ۱۳۹۰ با نام شرکت پیمان پخش غروب با اهداف تولید، پخش و صادرات مواد غذایی به ثبت ملی رسید. با توجه به گسترش روز افزون فعالیت های شرکت، مدیران مجموعه تصمیم بر عرضه محصولات با نام تجاری شرکت (شگالیو) گرفتند که شرکت موفق شد تمامی محصولات مورد نی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مرکز پخش پیمان در سال ۱۳۷۵ در شرق استان تهران تاسیس و به عنوان یکی از واحدهای پخش فرآورده های گوشتی و لبنی فعالیت خود را آغاز نمود. این واحد در بهار ۱۳۹۰ با نام شرکت پیمان پخش غروب با اهداف تولید، پخش و صادرات مواد غذایی به ثبت ملی رسید.

    با توجه به گسترش روز افزون فعالیت های شرکت، مدیران مجموعه تصمیم بر عرضه محصولات با نام تجاری شرکت (شگالیو) گرفتند که شرکت موفق شد تمامی محصولات مورد نیاز مشتریان اعم از سوسیس، کالباس، سسهای کیلویی وتکنفره، پنیر پیتزا و خیارشور را در فروشگاه های معتبر پروتئینی وسوپرمارکتها در سراسر ایران عرضه و افتخار همکاری با تعداد زیادی از رستوران ها و فست فودهای به نام را نیز در کارنامه خود به ثبت برساند. این شرکت با عنایات پروردگار متعال هم اکنون موفق شده است ماهانه بالغ بر صد تن پنیر پروسس پیتزا به بازار مصرف عرضه نماید.

    باتوجه به تجارب بدست آمده وهمچنین تحقیقات کارشناسی انجام شده شرکت در سال ۱۳۹۱ تصمیم به احداث یک واحد تولیدی پنیر پیتزا در مساحتی بالغ بر ۵۴۰۰ متر مربع در استان مرکزی شهرستان کمیجان گرفت، تا بتواند پنیر پیتزای مورد نیاز مشتریان را با کیفیتی منحصر به فرد با توجه به شیر غلیظ و خوش طعم منطقه به بازار مصرف عرضه نماید که سرانجام تلاش خستگی ناپذیر اعضای مجموعه در مهر ماه ۱۳۹۲ ثمر داده و کارخانه پنیر پیتزای شگالیو فعالیت خود را آغاز نمود.

    این مجموعه امیدوار است که با عنایات پروردگار و حمایت مشتریان عزیز بتواند واحدهای تولیدی خامه قنادی شگالیو، سس شگالیو و فرآورده های گوشتی شگالیو را نیز با توجه به پیش بینی های انجام شده در آینده ای نه چندان دور راه اندازی نماید. امید است با تلاش خود بتوانیم گامی هرچند کوچک در راستای آبادانی ایران عزیزمان برداریم.

    بستن
محصولات
پنیر پیتزا موزارلا شگالیو
پنیر پیتزا پروسس شگالیو