ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۰۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - بزرگراه آفریقا - خیابان تندیس - پلاک ۴۲
  • درباره ما : شرکت فولاد امیرکبیر خزر با هدف تامین بخشی از نیازهای داخلی کشور در تولید فولاد در بخش خصوصی در سال ۱۳۸۳ با اخذ مجوز به شماره ۲۰۹۷۸۴ از سازمان صنایع و معادن استان گیلان در زمینی به مساحت حدودا ۱۵ هکتارمشتمل بر۲۷۰۰۰مترمربع سالنهای تولید و انبار ۴۰۰۰ مترمربع ساختمانهای اداری واقع در شهرک صنعتی رشت تأسیس گردید. مطالعات اولیه، طراحی و نصب و راه اندازی ماشین آلات با ظرفیت ۵۰۰ هزارتن میلگرد فو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فولاد امیرکبیر خزر با هدف تامین بخشی از نیازهای داخلی کشور در تولید فولاد در بخش خصوصی در سال ۱۳۸۳ با اخذ مجوز به شماره ۲۰۹۷۸۴ از سازمان صنایع و معادن استان گیلان در زمینی به مساحت حدودا ۱۵ هکتارمشتمل بر۲۷۰۰۰مترمربع سالنهای تولید و انبار ۴۰۰۰ مترمربع ساختمانهای اداری واقع در شهرک صنعتی رشت تأسیس گردید.

    مطالعات اولیه، طراحی و نصب و راه اندازی ماشین آلات با ظرفیت ۵۰۰ هزارتن میلگرد فولادی توسط متخصصین داخلی انجام و در سال ۱۳۸۵ بهره برداری از دو خط تولید میلگرد آجدار در سایزهای ۱۰ تا ۲۲ آغاز گردید. این شرکت از سال ۱۳۸۵ تاکنون با بهره گیری از دانش و تجربه ۴۰۰ نفر نیروی انسانی و متخصص داخلی بی وقفه به کار خود ادامه داده است و در سال ۱۳۹۰ موفق به اخذ گواهینامه :۲۰۰۸ ۹۰۰۱ ISO ، ۲۰۰۴: ISO۱۴۰۰۱ و ۱۸۰۰۱ :۲۰۰۷ OHSASگردید .

    در راستای ارتقاء سهم خود در توسعه صنعت فولاد، در سال ۱۳۹۰ اقدام به راه اندازی خط توسعه تولید میلگرد فولادی آجدار با ظرفیت ۲۵۰ هزار تن در سال نمود که در نیمه اول سال ۹۲ با حضور جناب دکتر نوبحت معاونت محترم راهبردی ریاست جمهور موفق به بهره برداری از آن گردید . طرح مذکور در ۲ سالن تولید به ابعاد ۲۴*۲۴۰و سالن انبار به ابعاد ۳۰*۲۱۶شامل تولید انواع میلگرد آجدار فولادی در سایز های ۸ تا ۳۲ می باشد که در این راستا ۲۰۰ نفر نیروی انسانی در قسمت های مختلف تولیدی و ستادی جذب گردیده است که با احتساب نیروهای شاغل در خطوط تولید ۱و۲ فعلی ، سهم ایجاد اشتغال این مجموعه در بخش صنعت ، تعداد ۶۰۰ نفر نیروی انسانی مستقیم و ۳۰۰۰ نفر نیروی انسانی غیر مستقیم می باشد.

    این شرکت فعالیت خود در بازارهای جهانی را در سال ۹۱ و با صادرات محصول به کشور افغانستان آغاز نمود و در سال های اخیر فعالیت این شرکت در خصوص صادرات به کشور های مختلف با توسعه قابل توجهی همراه بوده است.س

    بستن