ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۵۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : فارس-سروستان-کمربندی-صنایع غذایی آرشیما
  • درباره ما : شرکت نمک زردانه سروستان با نام تجاری نمک بلورین پارس و وابسته به صنایع غذایی آرشیما، فعالیت خود در زمینه تولید نمک را دز سال ۱۳۷۵ آغاز کرد. وجود یکی از گنبدهای نمکی در نزدیکی شهر سروستان (۸۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز)، که تا آن زمان کاملا دست نخورده باقی مانده بود، ایده بهره برداری از این معدن را مطرح کرد. این شرکت با هدف بهره برداری از آب نمک و نمک مرغوب این معدن، مکانی در ۷ حاشیه کمربند ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت نمک زردانه سروستان با نام تجاری نمک بلورین پارس و وابسته به صنایع غذایی آرشیما، فعالیت خود در زمینه تولید نمک را دز سال ۱۳۷۵ آغاز کرد. وجود یکی از گنبدهای نمکی در نزدیکی شهر سروستان (۸۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز)، که تا آن زمان کاملا دست نخورده باقی مانده بود، ایده بهره برداری از این معدن را مطرح کرد. این شرکت با هدف بهره برداری از آب نمک و نمک مرغوب این معدن، مکانی در ۷ حاشیه کمربندی شهرستان سروستان را به عنوان محل احداث کارخانه جانمایی کرد.

    سپس با سرمایه گذاری در معدن نمک سروستان و جمع آوری آب نمک معدن از چشمه های مختلف، اقدام به لوله کشی به طول ۶ کیلومتر از معدن تا کارخانه نمود. پس از مطالعات فراوان، مدیریت شرکت تصمیم به تاسیس یک خط تولید مدرن در جهت تولید نمک تصفیه شده یددار به روش کریستال مجدد نمود. تولید نمک از آب نمک معدن نمک سروستان، این شرکت را در آن زمان به عنوان نخستین و تنها تولید کننده نمک تصفیه شده چشمه آبی به روش کریستال مجدد معرفی می نمود.
    در طی سالیان بعد، شرکت نمک زردانه سروستان با هدف پاسخگویی به نیاز بعضی مشتریان و با نام تجاری نمک بلورین پارس، اقدام به تولید نمک تصفیه شده و یددار به روش شستشو نمود که این نوع نمک در مقایسه با نمک کریستال مجدد، قیمت و درجه خلوص پایین تری دارد. در حال حاضر، علاوه بر تولید نمک تصفیه شده یددار به روش کریستال مجدد و شستشو، این شرکت نمک دانه درشت مخصوص آشپزخانه را در بسته های پنج کیلوگرمی عرضه می نماید.
    این شرکت، علاوه بر تمرکز بر روی تولید محصولات مرغوب و با کیفیت، توجه ویژه ای نیز به ایجاد تنوع در محصولات و عرضه محصولات جدید و با کیفیت داشته است. از این رو، از سال ۱۳۹۲، این شرکت اقدام به تهیه و تولید زیتون شور هسته دار با نام تجاری آرشیما نموده است که این محصول را از باغ های زیتون شهرستان سروستان که کیفیت مرغوبی دارند و سایر شهرهای استان فارس تهیه می نماید. همچنین، خود شرکت نیز از حدود سال ۱۳۸۰ اقدام به کاشت و احداث چندین هکتار باغ زیتون نموده است که امروزه بخشی از نیاز خود به این محصول را از باغات خود تهیه می نماید. زیتون شور تهیه شده در این شرکت از بهترین و مرغوب ترین انواع زیتون سبز تهیه شده و در تهیه و تولید آن، به طعم و کیفیت زیتون استفاده شده در آن توجه ویژه ای شده است.
    به فضل الهی، با تلاش و کوشش و مدیریت مجموعه، در آینده نزدیک محصولات دیگری نیز به سبد کالاهای این شرکت اضافه خواهد شد .

    بستن
محصولات
نمک دانه درشت (نمک آشپزخانه)
نمک تصفیه شده و یددار به روش شستشو
نمک تصفیه شده و یددار به روش کریستال مجدد
زیتون شور با هسته