ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۶۷۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-کیلومتر ۱۰ جاده مخصوص کرج
  • درباره ما : شركت صنعتي محورسازان ايران خودرو در سال ۱۳۴۳ در اداره ثبت شركت­ها و مالكيت صنعتي در تهران تاسيس و در سال ۱۳۴۵ فعاليت خود را آغاز كرد. از آن­جا كه اساسنامه اوليه شركت فعاليت اصلي آن­ را توليد و مونتاژ اتوبوس و ميني­‌بوس تعريف كرده بود، شركت در ابتـدا با عنوان "شركت سهامي كنسرسيوم كارخانجات اتوبوس­‌سازان ايران" به ثبت رسيـد به توليد اتوبـوس و ميني­‌ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت صنعتي محورسازان ايران خودرو در سال ۱۳۴۳ در اداره ثبت شركت­ها و مالكيت صنعتي در تهران تاسيس و در سال ۱۳۴۵ فعاليت خود را آغاز كرد.

    از آن­جا كه اساسنامه اوليه شركت فعاليت اصلي آن­ را توليد و مونتاژ اتوبوس و ميني­‌بوس تعريف كرده بود، شركت در ابتـدا با عنوان "شركت سهامي كنسرسيوم كارخانجات اتوبوس­‌سازان ايران" به ثبت رسيـد به توليد اتوبـوس و ميني­‌بـوس پرداخت و در بعد از انقلاب به شركت "خـودروسـازان" تغيير نـام داد و در سال ۱۳۷۹ با توجه به خريد عمده سهـام اين شركت توسط شركت گستـرش سرمايه­‌گذاري ايران خـودرو به "شركت صنعتي محورسازان ايـران خـودرو" تغيير نام داد و يكي از شركت­هاي تابعه گروه صنعتي ايران خودرو شد.

    شركت صنعتـي محورسازان ايـران خـودرو در سال ۱۳۷۳ تغيير ماموريت داد و با انتقال خطوط توليد ميني­بوس به شركت زاميـاد به توليد محور پيكـان روي آورد و در ادامه در سال­هـاي آتـي توليد انواع محور (اكسـل) خودروهـاي سبك و چرخ­‌دنده­‌هـا در دستور كار آن قـرار گرفت كه شرح آن در ادامه آمده است.

    شركت مذكور از واحدهـاي امور مهندسـي، خدمات فنـي، امور بازرگانـي، تضمين و كنتـرل كيفيت، مهندسي سازمان و سيستم­هـا، منابع انساني، روابط عمومـي، حراست، مالي و برنامه‌ریزی تشكيل شده است.

    ايـن شركت از سـال ۱۳۷۲ در بازار بورس حضـوري فعـال دارد و براي توليـد محصـولات خود و... دريافت كرده است. ISO/TS ۱۶۹۴۹ و ISO۱۴۰۰۰و ISO ۹۰۰۱گواهينامه­‌هاي كيفي شامل.

    بستن
محصولات
مجموعه ديسک و توپی گروه پژو، سمند
محور (اكسل) عقب گروه پژو 405- سمند
محور (اكسل) عقب پژو 206 TU3
مجموعه کمک فنر جلو گروه پژو و سمند