ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۴۲۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : كيلومتر ۵ آزادراه كرج- قزوين-خروجي كمالشهر-شركت قالبهاي صنعتي ايران خودرو
  • درباره ما : - شرکت قالب­های صنعتی ایران خودرو با ظرفیت اسمی ۵۰۰ تُن قالب و پنل گیج در سال ۱۳۷۳ در زمینی به مساحت ۰۰۰/۵۵ هزار مترمربع افتتاح گردید. ۲- شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو بعنوان بزرگترین شرکت قالبساز در خاورمیانه و یکی از بزرگترین تولید کنندگان قطعات پرسی و مجموعه های خودرو در سطح کشور می باشد . ۳- ۱۰۰درصد سهام این شرکت زیر مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو می باشد . ۴- شرکت قالبهای صن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    - شرکت قالب­های صنعتی ایران خودرو با ظرفیت اسمی ۵۰۰ تُن قالب و پنل گیج در سال ۱۳۷۳ در زمینی به مساحت ۰۰۰/۵۵ هزار مترمربع افتتاح گردید.

    ۲- شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو بعنوان بزرگترین شرکت قالبساز در خاورمیانه و یکی از بزرگترین تولید کنندگان قطعات پرسی و مجموعه های خودرو در سطح کشور می باشد .

    ۳- ۱۰۰درصد سهام این شرکت زیر مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو می باشد .

    ۴- شرکت قالبهای صنعتی ایران خودرو از ۲ بخش (Businss Unit ) مجزا تشکیل شده است.

    ۱/۴- قسمت طراحی و ساخت قالبهای اصلی بدنه خودرو با دارا بودن پرسنل آموزش دیده و ماشین آلات به روز و پیشرفته توانایی طراحی و ساخت سالانه حدود ۱۵۰۰تن قالبهای بدنه خودرو را دارد که غیر از خودرسازان داخلی ، خودروسازان خارجی نیز مشتری این بخش از تولیدات شرکت هستند و بعنوان مثال طی سال گذشته حدود ۱/۱میلیون یورو طراحی و ساخت قالب به خارج صادر نموده است .

    بستن