ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۳۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - شهریار - فردوسیه - بلوار طالقانی - پلاک۳۱۰ و ۳۱۲ - صنایع چوبی منجی
  • درباره ما : شرکت صنایع چوبی منجی با داشتن پیشینه ی تولید محصولات روشنایی از سال ۱۳۷۱ در سال ۱۳۸۹ کار طراحی و تولید محصولات روشنایی چوبی را با برند تجاری صنایع چوبی منجی آغاز نمود.صنایع چوبی منجی با داشتن کیفیتی بالا در مهندسی ساخت و استفاده از بهترین مواد اولیه ی مصرفی در تولیدات خود به سرعت تبدیل به برترین برند روشنایی چوبی در بازار کشور شده که محصولات آن به کشور های همسایه صادر میشود.این واحد تولی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنایع چوبی منجی با داشتن پیشینه ی تولید محصولات روشنایی از سال ۱۳۷۱ در سال ۱۳۸۹ کار طراحی و تولید محصولات روشنایی چوبی را با برند تجاری صنایع چوبی منجی آغاز نمود.
    صنایع چوبی منجی با داشتن کیفیتی بالا در مهندسی ساخت و استفاده از بهترین مواد اولیه ی مصرفی در تولیدات خود به سرعت تبدیل به برترین برند روشنایی چوبی در بازار کشور شده که محصولات آن به کشور های همسایه صادر میشود.
    این واحد تولیدی در فضایی بالغ بر ۵۰۰۰ متر مربع و با در اختیار داشتن تعداد ۱۰۰ نفر پرسنل که به صورت مستقیم و غیر مستقیم با آن همکاری دارند سهم کوچکی از اشتغال جوانان و حمایت از تولید داخلی را عهده دار شده است.
    واحد های زیر در شرکت صنایع چوبی منجی به صورت فعال مشغول به کار میباشد.

    ۱-واحد طراحی و مهندسی
    ۲-واحد نجاری
    ۳-واحد حباب سازی
    ۴-واحد رنگ کاری
    ۵-واحد مونتاژ
    ۶-واحد کنترل کیفیت QC
    ۷-واحد انبار و بسته بندی
    ۸-واحد فروش
    ۹-واحد اداری و حسابداری

    صادرات به کشور های صاحب صنعت از اهداف شرکت صنایع چوبی منجی میباشد که با تلاش فراوان و به امید خدا در آینده ای نزدیک به آن دست پیدا خواهد کرد.

    بستن
محصولات
لوستر روژان 6شعله
لوستر ارشیا 10 شعله
آویز آرتین 18
میز گلایول
شکلات خوری آیسان
سقفی درسا بزرگ شیشه برفی