ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۴۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – شهریار- میدان معلم – خیابان معلم – روبروی آتش نشانی – پلاک۲۱
  • درباره ما : تپکو اولین تولید کننده دستگاه درمان زردی پرتابل نوزادان در ایران بوده و دارای گواهی ثبت اختراع به شماره۴۶۵۷۱ می باشد ( تصاویر گواهی ثبت اختراع و تائیدیه ها در صفحه تائیدیه ها قابل مشاهده می باشد) . گروه تپکو در سال ۱۳۷۳ ، با توجه به نیاز خانواده ها و کمبود بیمارستان و جهت سهولت در درمان زردی نوزادان ، دستگاههای پرتابل لامپی ( مدل میلاد ۳ ) را تولید کرد که برای اولین بار در ایران ، به را ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تپکو اولین تولید کننده دستگاه درمان زردی پرتابل نوزادان در ایران بوده و دارای گواهی ثبت اختراع به شماره۴۶۵۷۱ می باشد ( تصاویر گواهی ثبت اختراع و تائیدیه ها در صفحه تائیدیه ها قابل مشاهده می باشد) .

    گروه تپکو در سال ۱۳۷۳ ، با توجه به نیاز خانواده ها و کمبود بیمارستان و جهت سهولت در درمان زردی نوزادان ، دستگاههای پرتابل لامپی ( مدل میلاد ۳ ) را تولید کرد که برای اولین بار در ایران ، به راحتی قابل انتقال به منزل جهت درمان زردی نوزادان بود . کارگاه اصلی در استان آذربایجان غربی ، شهرستان ارومیه کار خود را شروع کرد .در سال ۱۳۸۲ محل کارگاه به استان تهران شهرستان شهریار انتقال یافت و تولید دستگاه های خانگی ، ۴ لامپه و ۶ لامپه در دستور کار قرار گرفت .

    و هم اکنون افتخار دارد اعلام کند ، دوباره برای اولین بار در ایران ، توانست دستگاههای فتوتراپی LED پرتابل را بنحوی طراحی کند که از به روز ترین دانش و تکنولوژی دنیا بهره برده و قابل استفاده در بیمارستان و منزل (با تعویض پایه ) باشد . این دستگاه نسبت به دستگاههای لامپی ، بسیار سبکتر و کوچکتر و کم مصرفتر بوده و به راحتی تا دور ترین روستاها نیز قابل حمل است .این دستگاه دارای تائیدیه های معتبر و ویژگی های خاصی می باشد که در هیج نمونه مشابه ای وجود ندارد . بیمارستانها و درمانگاه ها از این دستگاه میتوانند در بخش nicu نوزادان و بر روی تختهای بیمارستانی و همچنین بصورت قابل حمل جهت درمان در منزل استفاده کنند . با توجه به اینکه استفاده از لامپهای فلور سنتی سالهاست در اروپا متوقف گردیده ، این شرکت نیز ، سالهاست تولید آنرا ، متوقف کرده است . که یکی دیگر از فعالیت های این شرکت تبدیل دستگاه های قدیمی لامپی به دستگاه های پیشرفته با منبع نوری LED ، با سنسور دما و سنسور تشخیص نوزاد در زیر دستگاه می باشد که مدت دقیق درمان را کنترل و نمایش می دهد . همچنین برای جلوگیری از تحمیل هزینه بسیار زیاد به دارندگان دستگاههای لامپی ، اقدام به تولید ، لامپهای LED با ابعاد و مشخصات ظاهری کاملا مشابه لامپهای فلور سنت کرده است ، که براحتی جایگزین لامپهای فلور سنت شده و دستگاه لامپی ، تبدیل به دستگاه LED میشود .

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
تخت فتوتراپی مخصوص دستگاه تونلی
دستگاه بیلی روبین متر غیر تهاجمی
فتوتراپی بیمارستانی LED
دستگاه فتوتراپی خانگی
لامپ ال ای دی فتوتراپی
دستگاه فتوتراپی SMG
دستگاه فتوتراپی REP
دستگاه فتوتراپی RX
دستگاه فتوتراپی REH
دستگاه فتوتراپی (Intensive)
لامپ فتوتراپی LED
دستگاه های سفارشی
اکسی هود
چشم بند فتوتراپی نوزاد
روکش تشک یکبار مصرف SMG
روکش تشک یکبار مصرف INT
تخت مخصوص دستگاه تونلی
کیف SMG
کیف REP
تشک SMG
پرده SMG
تشک حبابی INT
شیردوش دستی لاو
شیردوش دستی لاولی
شیردوش دستی ساده