ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۹۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : دزفول -جاده شوشتر -ضلع شرقی شهرک صنعتی شماره يک -قارچ دزفول
  • درباره ما : شرکت کشاورزی جلگه دز یک شرکت خانوادگی است که در سال ۱۳۷۲ در استان خوزستان شهرستان دزفول با اقلیمی گرم و خشک تاسیس و به ثبت رسید .سهامداران شرکت مشتمل بر شش برادر هستند که تحصیلات همه آنها در رشته کشاورزی با گرایش های متفاوت از کارشناسی تا مقطع دکتری می باشد. این شرکت عضو انجمن صنفی تولید کنندگان قارچ خوراکی ایران است. کارشناسان مجرب این شرکت در مراکز علمی خارج از کشور آموزش های لازم را ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت کشاورزی جلگه دز یک شرکت خانوادگی است که در سال ۱۳۷۲ در استان خوزستان شهرستان دزفول با اقلیمی گرم و خشک تاسیس و به ثبت رسید .سهامداران شرکت مشتمل بر شش برادر هستند که تحصیلات همه آنها در رشته کشاورزی با گرایش های متفاوت از کارشناسی تا مقطع دکتری می باشد. این شرکت عضو انجمن صنفی تولید کنندگان قارچ خوراکی ایران است.

    کارشناسان مجرب این شرکت در مراکز علمی خارج از کشور آموزش های لازم را در مورد مراحل مختلف کا شت ،داشت وبرداشت قارچ خوراکی ، کمپوست مورد نیاز کشت قارچ و تولید بذر قارچ دیده اند.

    فارم شماره یک تولید قارچ خوراکی این شرکت شامل آزمایشگاه تولید بذر ،سایت کمپوستینگ و سالن های پرورش قارچ به ظرفیت اسمی ۲۰۰ تن تولید قارچ در زمستان سال ۱۳۷۴ کلنگ زنی و و محصول آن در روز عید فطر سال ۱۳۷۸ به بازار عرضه گردید.

    چیلر ها ، هواساز ها و برج های خنک کننده مورد نیاز در پروژه ذکر شده با توجه به شرایط اقلیمی ومتناسب با آّب و هوای منطقه گرم و خشک دزفول توسط کارشناسان شرکت در محل اجرای پروژه طراحی و ساخته شده است .

    فارم شماره ۲ این شرکت به ظرفیت اسمی ۴۰۰ تن تولید قارچ در سال ۱۳۸۳ کلنگ زنی و در سال ۱۳۸۴ به بهره برداری رسید .

    در اجرای پروژه فارم ۲ معایب و نواقص فارم ۱ که طی پنج سال کار و تولید مشخص شده بود اصلاح گردید و هواساز ها و برج های خنک کننده و خطوط انتقال انرژی به صورت منظم و مدرن در کارگاه این شرکت ساخته ، نصب و راه اندازی گردید.

    پس از افتتاح خط تولید فارم ۲ مسئولین شرکت مصمم به نوسازی و بازسازی تاسیسات و قفسه بندی فارم ۱ شدند و بدین ترتیب ظرفیت اسمی تولید قارچ خوراکی این شرکت ۲۰۰ تن افزایش یافت و جمعا به ظرفیت اسمی ۸۰۰ تن تولید قارچ رسید . به موازات توسعه تولید قارچ نسبت به توسعه و تجهیز سایت کمپوستینگ شامل پیست و بونکر ها و تونل های پاستوریزاسیون و آزماشیگاه مجهز شیمی کمپوست و تجهیزات لازم و همچنین ماشین آلات مورد نیاز شامل لودر های متعدد ، میکسر ها ، ماشین های پر کن بونکر ها و تونل های پاستوریزاسیون و ماشین کشت (بلوکر) اقدام گردید.

    در حال حاظر ظرفیت تولید کمپوست این واحد ۲۵ هزار تن در سال و توان آزمایشگاه تولید بذر این شرکت بیش از ۶۰۰ تن در سال می باشد .
    بعد از کسب تجربه و انجام مطالعات مورد نیاز دراواخر سال ۱۳۸۸اقدام به طراحی واجرای پروژه فارم شماره ۳ تولید قارچ خوراکی به ظرفیت اسمی ۱۶۰۰تن در سال با استفاده از تکنولوژی روز دنیا گردید .

    لازم به ذکر است تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز این پروژه از شرکت دالسم کشور هلند خریداری و راه اندازی گردید است
    سالن های پرورش و تاسیسات مورد نیاز آن کلا به صورت مانیتورینگ مدیریت می شود که این امر باعث افزایش ضریب تولید و نیز افزایش کیفیت محصول گردیده است .

    با لطف خدا و کوشش شبانه روزی پرسنل ، در حال حاضر تولید واقعی قارچ خوراکی بیش از ۳۰۰۰ تن در سال میباشد.

    بستن
محصولات
قارچ 250 گرمی قهوه ای
قارچ 250 گرمی
قارچ یک کیلویی قهوه ای
قارچ 400 گرمی قهوه ای
قارچ 200 گرمی قهوه ای
قارچ یک کیلویی
قارچ 400 گرمی
قارچ 200 گرمی
قارچ فله 5 کیلویی
قارچ فله 5 کیلویی قهوه ای
مواد پوششی
پیت
کمپوست فاز سه
بلنچ قارچ فله‌ای
قارچ خشک 4 کیلو گرمی
قارچ خشک 2 کیلو گرمی
قارچ خشک یک کیلویی
قارچ خشک 100 گرمی
قارچ خشک 50 گرمی
اسپان تجاری قارچ دکمه ای
اسپان مادری قارچ دکمه ای
ریسه تجاری قارچ خوراکی قهوه ای
ریسه تجاری قارچ خوراکی سفید
ریسه استرین وحشی قارچ خوراکی
نگهداری ریسه و حفظ خصوصیات آن
مرکبات مختلف
انواع خرما
انواع نهال
گندم,ذرت و برنج
انواع کاهو و کلم