ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۵۲۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : کیلومتر ۱۳ بزرگراه شهید بابایی - بعد از دانشگاه امام حسین (ع) - جنب جاده تلو - شرکت پرآورپارس
  • درباره ما : شركت تحقيقات و طراحي مهندسي پرآورپارس با پشتوانه طراحي هواپيماي دو نفره و چهار نفره فلزي به صورت پروژه‌هاي تحقيقاتي وابسته به سازمانهاي دولتي فعاليت خود را شروع نموده و در سال ۱۳۷۱ به صورت رسمي و به عنوان يك شركت سهامي خاص ثبت گرديد.در سال ۱۳۷۱ طي بازديد وزير راه و ترابري و وزير صنايع از نمايشگاه صنايع هوايي ايران سفارش ساخت هواپيماي گلايدر نسيم داده شد، كه هم اكنون اين هواپيما به ع ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت تحقيقات و طراحي مهندسي پرآورپارس با پشتوانه طراحي هواپيماي دو نفره و چهار نفره فلزي به صورت پروژه‌هاي تحقيقاتي وابسته به سازمانهاي دولتي فعاليت خود را شروع نموده و در سال ۱۳۷۱ به صورت رسمي و به عنوان يك شركت سهامي خاص ثبت گرديد.
    در سال ۱۳۷۱ طي بازديد وزير راه و ترابري و وزير صنايع از نمايشگاه صنايع هوايي ايران سفارش ساخت هواپيماي گلايدر نسيم داده شد، كه هم اكنون اين هواپيما به عنوان اولين هواپيماي طراحي و ساخته شده در كشور با مدرك Type Certification مطرح مي‌باشد.
    در راستاي انجام پروژه گلايدر نسيم، مديريتي جهت نظارت و پياده‌سازي استانداردهاي طراحي و ساخت در سازمان هواپيمايي كشوري ايران به وجود آمد كه هم اكنون تمامي پروژه‌هاي طراحي، ساخت، مونتاژ را در كشور مورد حمايت و نظارت قرار مي‌دهد، ضمناً شركت صنايع هوايي ايران وابسته به سازمان گسترش و نوسازي جهت پشتيباني‌هاي مالي پروژه گلايدر نسيم تاسيس گرديد كه اين شركت نيز در ساليان فعاليت خود منشا اثرات زيادي در جهت رشد و توسعه صنعت هوانوردي بوده و هواپيماي گلايدر نسيم را در سال ۱۳۸۴ در كشور استراليا ارائه و به فروش رسانده است.

    در سال ۱۳۷۵ شركت فعاليت خود را در زمينه طراحي و ساخت هواپيماي دو نفره گلايدر موتوردار صبا آغاز نمود و در سال ۱۳۸۲ موفق به اخذ، TC گرديد. اين پروژه هم اكنون مراحل توليد را پشت سر مي‌گذارد.
    در سال ۱۳۷۸ كايت موتوردار از شركت Aqulair فرانسه تهيه و تحت ليسانس آن شركت توليد گرديده كه دهها فروند آن تاكنون تحويل مشتريان شده است.
    در سال ۱۳۸۲ هواپيماي پليكان از يك شركت كانادايي تهيه و به صورت كيت در شركت مونتاژ و مراحل اخذ گواهي‌هاي مونتاژ و نگهداري و تعمير و پرواز از سازمان هواپيمايي كشوري اخذ گرديده است.
    در سال ۱۳۸۳ و ۱۳۸۵ هواپيماهاي اتوجايرو از شركتهاي Chayair و ELA با نامهاي Sycammor و ELA۰۷ به شركت وارد شد و مورد استقبال قرار گرفت كه مراحل خريد كيت، توليد و مونتاژ آن نيز به صورت يك فعاليت در شركت پيگيري مي‌گردد.
    با سابقه‌اي كه منحصراً بدان اشاره گرديد، همينك شركت پرآورپارس به عنوان اولين و بزرگترين توليد كننده هواپيماي سبك و فوق سبك در ايران در بازار حضور دارد.
    در اين پايگاه اطلاع‌رساني، مجموعه‌اي بسيار كامل از روند فعاليتها و محصولات ارائه شده در كشور فراهم آمده تا در اين برهه از زمان كه فرهنگ هوانوردي و صنعت هوايي دوران بلوغ خود را مي‌گذارند، با اطلاع‌رساني كامل و جامع پا در عرصه توسعه در كشور و صادرات گذاريم.
    باشد كه در آينده‌اي نه چندان دور شركتهاي هوايي بسياري در زمينه طراحي، توليد، خدمات هوايي در كشور شكل گرفته و اين صنعت نوپا را به عنوان يكي از صنايع برتر در ايران و منطقه مطرح نمايند.

    بستن
محصولات
جایروپلن ســـار
کایت موتوردار سالار
هواپیمای دست پرتاب عقاب