ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۶۷ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCibqTUeHCT3FtIh4lKcOx3g?view_as=subscriber
  • آدرس : تهران-میدان آرژانتین - ابتدای بلوار آفریقا - پلاک ۱۲ - واحد ۸
  • درباره ما : گروه شرکت های دمیرچی، با هدف ارتقای سطح کیفی و استانداردهای اجرایی در زمینه طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی ماشین آلات و تجیزات در صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی، فعالیت مستمر و ارزش آفرین خود را پایه گذاری کرد. این مجموعه با بهره گیری از سال ها دانش و تجربه موفق در صدها پروژه داخلی و خارجی و نیز نیروی متعهد و متخصص، از ابتدا تا انتهای مسیر را در پروژه های صنعتی در مقیاس کلان تعریف و اجرا م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه شرکت های دمیرچی، با هدف ارتقای سطح کیفی و استانداردهای اجرایی در زمینه طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی ماشین آلات و تجیزات در صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی، فعالیت مستمر و ارزش آفرین خود را پایه گذاری کرد. این مجموعه با بهره گیری از سال ها دانش و تجربه موفق در صدها پروژه داخلی و خارجی و نیز نیروی متعهد و متخصص، از ابتدا تا انتهای مسیر را در پروژه های صنعتی در مقیاس کلان تعریف و اجرا می کند.

    شرکت صنعتی دمیرچی یک شرکت پیشرو ایرانی است که در صنعت طراحی و ساخت ماشین آلات مدرن فعالیت می نماید و محصولات تولیدی این شرکت توانایی تولید ظرفیت های مختلف و سرعت و راندمان بالا را دارند.

    شرکت صنعتی دمیرچی با برگزاری جلسات مشاوه تلفنی و حضوری با مشتریان، پلن‌های مختلف اجرای خطوط مختلف تولید را پیشنهاد داده و در صورت حصول توافق نهایی، اقدامات لازم جهت راه‌اندازی کامل خط تولید را انجام می‌دهد. بازدید از محل احداث کارخانه مشتری، اجرای زیرساخت‌های مورد نیاز خط تولید از قبیل راه‌اندازی موتورخانه، تاسیسات، پایپینگ، جانمایی مناسب برای ماشین‌آلات و ساخت آنها بخشی از اقدامات این شرکت می‌باشد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
مخزن استیل 316 – مخزن استیل 304
دستگاه پاستوریزاتور
پرکن مایعات
دستگاه میکسر هموژنایزر تحت خلأ
سیستم CIP
هموژنایزر
اسپری درایر
خط تولید لبنیات
خط تولید آب معدنی و نوشیدنی
خط تولید روغن
خط تولید سس
خط تولید الویه
نشاسته و شیرین کننده‌ها
خط تولید چیپس