ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۴۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان ولیعصر - روبروی خیابان مطهری -خیابان فتحی شقاقی - پلاک ۱۹ - واحد ۸
  • درباره ما : شرکت بازرگانی پویاکابک یک شرکت مستقل و فعال در زمینه واردات و صادرات مواد اولیه صنایع غذایی، شیرینی و کیک، شکلات و لبنیات در سال ۱۳۸۲ شروع به فعالیت نمود.شرکت بازرگانی پویاکابک با تدبیر و نیاز کشور برای بهبود کیفیت محصولات قنادی برای اولین در ایران با تحقیق و بررسی در بازارهای جهانی و بررسی کمپانی های معتبر اقدام به واردات روکش تزئین کیک و شیرینی (ژل بریلو ) نمود که روش نوینی در تزئین کی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بازرگانی پویاکابک یک شرکت مستقل و فعال در زمینه واردات و صادرات مواد اولیه صنایع غذایی، شیرینی و کیک، شکلات و لبنیات در سال ۱۳۸۲ شروع به فعالیت نمود.

    شرکت بازرگانی پویاکابک با تدبیر و نیاز کشور برای بهبود کیفیت محصولات قنادی برای اولین در ایران با تحقیق و بررسی در بازارهای جهانی و بررسی کمپانی های معتبر اقدام به واردات روکش تزئین کیک و شیرینی (ژل بریلو ) نمود که روش نوینی در تزئین کیک و طعم شیرینی ها پدید آورد. از جمله دیگر فعالیتهای این شرکت میتوان به واردات روغن های شورتنینگ و CBS و انواع نشاسته مورد مصرف در تمامی صنایع اعم از خوراکی و صنعتی اشاره نمود.

    این روند رو به رشد شرکت تا به امروز ادامه داشته و در حال حاظر شرکت بازرگانی پویاکابک با کادری مجرب و با تجربه در زمینه بازرگانی بصورت انحصاری با معتبرترین کمپانی های جهانی به طور مستقیم فعالیت می کند.

    بستن
محصولات
لستین
گلیسرین
روغن جانشین کره کاکائو
انواع گلیزینگ(ژله بریلو)
بکینگ پودر
نشاسته
انواع نشاسته
کاراگینان
انواع استابیلایزر ( قوام دهنده و پایدارکننده )
اینولین ( Inulin )
سوربیتول
گلوکز
سوربات
گوآرگام
زانتانگام
CMC
ایزومالت ( Isomalt )
اسید استئاریک
اسید فسفریک
اسید کلریدریک
ستیل الکل
نشاسته صنعتی
سود سوز آور-سود پرک
اسید سیتریک ( Citric Acid )